Veelgestelde Vragen – Krobbo
Voor 23:00 besteld is vandaag gratis verzonden!

Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) van onze klanten.

Bestelling en levering

Vraag: Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?

Antwoord: Alle bestellingen worden automatisch verwerkt en verzonden door de leverancier. Hierdoor is het voor ons helaas niet mogelijk om deze nog te annuleren nadat deze verwerkt zijn. U heeft een annuleringsperiode van 15 minuten na het plaatsen van uw order.

Vraag: Wat is mijn ordernummer?

Antwoord: Het ordernummer is het nummer dat vermeld staat in de bevestigingsmail na het # teken. Bijvoorbeeld; #1001, dan is het ordernummer 1001.

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 werkdagen, nadat je order is verwerkt. De producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://krobbos.nl/pages/track-je-order

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Belangrijk: Krobbo is niet aansprakelijk wanneer er tijdens de bestelling een fout adres is opgegeven en dit door de klant wordt aangegeven nadat de bestelling is verzonden. 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Het is mogelijk dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden i.v.m. de gewicht van het pakketje. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling neemt de leverancier voor hun voor eigen rekening en de bestelling is voor u helemaal GRATIS.

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt een bestelling binnen 14 dagen retour sturen als deze voldoet aan de eisen van het retourbeleid.

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren, als deze voldoet aan de eisen van het retourbeleid. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Nadat de retourzending is ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort.

Bekijk de Ruilen & Retourneren pagina voor meer informatie.

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

VEILIG BETALEN
Wij beschermen jouw gegevens met SSL-beveiliging.

GRATIS VERZENDING
Maak gebruik van gratis verzending in heel Nederland en België.

TRACK JE ORDER
Alle bestellingen worden geleverd met een Track & Trace, zodat je jouw order altijd kunt volgen.

24/7 KLANTENSERVICE
Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar!